ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Belépés
kezdőlap kezdőlap / GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Milyen módon rendelhetem meg a szolgáltatásokat?

A www.comunique.hu weboldalon keresztül, az "online megrendelés"-nél vagy a +36-1-801-2000-es ügyfélszolgálati telefonszámon. Munkatársunk az elküldést követő munkanap a megadott elérhetőségén felveszi Önnel a kapcsolatot, leegyezteti adatait és a megrendelt szolgáltatásokat.

Amennyiben a lakásban van már aktív szolgáltatás, megrendelését e-mail-ben, faxon vagy a www.comunique.hu oldalon az "Online ügyfélszolgálat" segítségével adhatja le. Ehhez szükséges az ügyfélazonosító és a jelszó megadása.

Milyen szolgáltatások közül választhatok?

A KalászNet Kft. telefon internet és kábeltelevízió szolgáltatást nyújt, azonban ez szolgáltatási területenként eltérő lehet. Az online rendelés alatt lakcíme megadását követően tájékozódhat az elérhető szolgáltatásokról.

Mennyi időn belül tudom használni a megrendelt szolgáltatást?

Az Általános Szerződési Feltételek szerint maximálisan 15 nap a bekötési idő, de társaságunk a megrendelés leadásától számítva általában 8 munkanapon belül elérhetővé teszi a szolgáltatásokat.

Hogyan tudom aláírni a szerződést?

A szerződés aláírása végett kérjük fáradjon be ügyfélszolgálati irodánkba. A szerződés elkészítése és aláírása között 14 nap telhet el. Amennyiben a szerződés jogi személy vagy gazdasági társaság részére szól, aláíráskor a társaság képviselője kérjük hozza magával a létesítő okiratot, az aláírási címpéldányt és meghatalmazást amennyiben nem az aláíró jár el.

Milyen módon tudom kiegyenlíteni a számlámat?
  • A számlához csatolt postai csekken
  • Banki átutalással az ügyfélazonosító vagy a számla sorszám feltüntetésével
  • Csoportos beszedési megbízással
  • Az ügyfélszolgálaton személyesen készpénzes befizetéssel
Hogyan tudom csoportos beszedési megbízással kiegyenlíteni a számláimat?

A saját számlavezető fiókjánál személyesen, telefonon vagy interneten tudja leadni a meghatalmazást a KalászNet Kft. részére. A szükséges adatok:

  • KalászNet banki azonosító: A12324969T241
  • KalászNet bankszámlaszám: 10918001-00000129-14450004
  • az előfizető saját ügyfélazonosítója: ***** (5 karakter)
Hogyan tudom ellenőrizni a számlaegyenlegemet?

Amennyiben ügyfélazonosítójával és jelszavával weboldalunkon belép, a „Számlainfo” menüpontban ellenőrizheti a számlázott tételeket ill. befizetéseit.

Nem kaptam számlát, mit tegyek?

Amennyiben a havi számláját tárgyhó 10-ig nem kapja meg, kérjük jelentse be ügyfélszolgálatunkon és a számlát kipostázzuk. Amennyiben e bejelentést az Előfizető a tárgyhó 15. napjáig megteszi, úgy a Szolgáltató a számla másolat kiállításáért külön díjat nem számít fel, ellenkező esetben a Szolgáltató a számla másolat kiállításáért a Díjszabás szerinti díjat számíthat fel.

Hol találom ügyfélazonosítómat és a jelszót?

Az ügyfélazonosító és a jelszó a megrendelés leadásakor keletkezik. Az azonosítóját és a jelszavát megtalálja az aláírt szerződésen, ill. az ügyfélazonosító megtalálható a számla fejlécében is.

Mikor és milyen módon tudok csomagot váltani?

A csomagváltáshoz minden esetben szükséges a szerződéshez tartozó ügyfélazonosító és jelszó megadása! Csomagmódosítás mindhárom szolgáltatásunk esetében bármikor igényelhető. Az igényeket e-mail-ben, faxon vagy a www.comunique.hu weboldalon az "Online ügyfélszolgálat" segítségével adhatja le. A módosítást az Általános Szerződési Feltételek szerint maximum 30 napos határidővel elvégezzük, de célunk ügyfeleink minél teljesebb és gyorsabb kiszolgálása, ezért általában a bejelentést követő 5-8 munkanapon belül teljesítjük.

Hogyan szüneteltethetem a szolgáltatásokat?

A szolgáltatás szüneteltetése határozatlan idejű szerződés esetén lehetséges. A szüneteltetést ill. a szolgáltatás visszakapcsolását írásban vagy személyesen kell jelezni ügyfélszolgáltunk felé hóforduló előtt. A szüneteltetés időtartamára a szüneteltetési díjat számlázzuk az aktuális díjszabás szerint.

Mi szükséges a szolgáltatások igénybevételéhez?

Telefonáláshoz csupán egy szabványos telefonkészülékre van szüksége. Az Internet szolgáltatásunk igénybevételéhez:

  • Ethernet hálózati kártya (100BaseT)
  • egyenes adatkábel (patch-kábel) szükséges.

Egyes szolgáltatási területeinken VDSL modem is szükséges, melyet biztosítunk letéti díj ellenében!

A televíziót hagyományos koaxiális kábellel kell összekötni a megfelelő aljzattal. Premium (digitális) csomag igénybevétele esetén, a digitális műsorok vételéhez szükséges Set-Top-Box-ot biztosítjuk, letéti díj ellenében.

Mi a teendő, ha hibát észlelek a szolgáltatás igénybevételekor?
Amennyiben hibát észlel szolgáltatásunkban, kérjük jelezze a +36 1 801 2000 telefonszámon. Hibabejelentést munkanapokon reggel 8-tól este 8-ig, munkaszüneti napokon reggel 10-től este 8-ig tehet. Munkatársaink segítenek regisztrálni a hibát és azonnal megkezdik a hiba feltárását és javítását. Ügyfélszolgálati időn kívül kérjük hagyja meg az üzenetrögzítőn a hibajelenség leírását, s fontos, hogy ne feledje el megadni a hibás szolgáltatáshoz tartozó szerződésen szereplő nevet, pontos címet és telefonszámot, hogy munkatársaink munkaidőben felvehessék Önnel a kapcsolatot.
Hogyan tudom az e-mail fiókomat beállítani?

A levelezés beállításához meg kell adni fióknevét és a hozzá tartozó jelszót. Ezt levelezőprogramjának fiókbeállításainál tudja megtenni.

A bejövő levelek kiszolgálója: pop3.comunique.hu

A kimenő levelek kiszolgálója: mail.comunique.hu

A kimenő levelek kiszolgálója azonosítást igényel, a fióknév és a jelszó megegyezik a bejövő levelek kiszolgálójánál használtal.

Mit tegyek, ha elfelejtettem vagy meg szeretném változtatni az e-mail fiókhoz tartozó jelszavamat?

A jelszavát a weboldalunkon az online ügyfélszolgálaton keresztül tudja ellenőrizni, ill. megváltoztatni a „Jelszómódosítás” menüpontban.

Hogyan tudom comunique-os e-mailjeimet más hálózatból elérni?

E-mailjei bármely internetes hálózatból elérhetőek, amennyiben ellátogat a www.mail2web.com oldalra és megadja email címét és a hozzá tartozó jelszót.

Mi a különbség a fix-privát, dinamikus ill. fix publikus internet kapcsolat között?

Az IP az Internet Protocol angol kifejezés rövidítése. Ezen protokoll segítségével kommunikálnak egymással a hálózatba kötött eszközök. Az IP a forrás- és célállomásokat (az úgynevezett hostokat) címekkel (IP-címek) azonosítja, amelyek 32 biten ábrázolt egész számok.

Az IP címeket alapvetően kétféleképpen lehet osztályozni:

  • publikus/privát
  • változó/fix

A publikus IP cím azt jelenti, hogy az ilyen IP címmel rendelkező eszköz az interneten bárhonnan elérhető.

Privát IP címekkel közvetlenül csak a belső hálózaton lehet kommunikálni. A privát IP címek hátránya, hogy mindenki ugyan azzal az IP címmel látszik a nagyvilág számára. Ezen kívül lehetnek olyan szolgáltatások, amelyek nem megfelelően működhetnek, ha privát címről veszik igénybe őket.

Telefonszolgáltatásra is van előfizetésem, hogyan tudom a hívott számok listáját megtekinteni?

Híváslistát bármikor kérhet e-mailben vagy postai levélben, ennek díját a mindenkor díjszabás tartalmazza. A hívott számok listáját ellenőrizheti az "Online ügyfélszolgálat" segítségével a „Forgalmi lista” menüpontban.

Hogyan kérhetem a szolgáltatás áthelyezését?

A szolgáltatásokat szolgáltatási területünkön belül tudjuk áthelyezni. Lakáson belül az internet áthelyezéséhez kérjük adja meg az új csatlakozási aljzat számát. Lakáson belül az aljzatáthelyezés ingyenes. Amennyiben másik lakásba kívánja áthelyeztetni a szolgáltatásokat, ezért az áthelyezés előtt kérjük szolgáltatási területünk listáját tekintse meg weboldalunkon.. Az áthelyezés kérését kérjük írásban jutassa el hozzánk az ügyfélazonosító feltüntetésével.

DOKUMENTUMTÁR
Segédletek,
útmutatók, adatlapok
és díjszabások
SEGÍTHETÜNK?
Online ügyfélszolgálat,
ügyféladatok, számlainfó,
hívásrészletező, beállítások itt.
ONLINE RENDELÉS
Tekintse át az Ön lakóhelyén
elérhető szolgáltatásainkat,
és rendelje meg online!
kezdőlap kezdőlap / GY.I.K.